Oddělení zajišťuje marketingové a reklamní aktivity Fakulty lesnické a dřevařské ČZU v Praze. Cílem oddělení je zviditelnit fakultu a budovat její dobré jméno. Činnost je směřována nejen ven, ale soustřeďuje se i na interní vztahy. V rámci těchto dvou směrů je pravidelně realizováno mnoho akcí pro uchazeče o studium, studenty, vědce, veřejnost i zaměstnance fakulty. Spektrum těchto akcí se různě mění a rozšiřuje, mezi ty nejtradičnější patří veletrhy, výstavy, soutěže, společenská setkání, přednášky a koncerty.
Spravujeme:
fakultní webové stránky, fakultní sociální sítě (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok atp.)
Vytváříme:
grafické návrhy propagačních materiálů a tiskovin, fakultní magazín pro veřejnost Listy z lesa, interní Newsletter sloužící pro informování zaměstnanců a doktorandů, odborný Newsletter pro praxi propagující aplikační výstupy fakulty
Zajišťujeme:
organizaci fakultních akcí a CSR aktivit, nábor uchazečů o studium, propagaci fakulty v médiích, vydávání tiskových zpráv, reklamní kampaně, komunikaci se studentskými spolky FLD, chod Copycentra FLD, návrhy témat pro vydávání podcastů