Publicita projektů má svá pevně daná pravidla, která jsou uvedena v příručkách pro žadatele a příjemce. Charakter publicity závisí na typu jednotlivých výsledků a výstupů konkrétního projektu.
Řešitelé podílející se na řešení podpořeného projektu jsou povinni v rámci prezentace daného projektu v hromadných sdělovacích prostředcích, informovat o tom, že projekt byl realizován za konkrétní finanční podpory. Prezentací se rozumí off-line i online komunikace s širokou veřejností, a to na všech propagačních kanálech, materiálech i ve všech typech médií, která se k projektu či jeho výsledkům a výstupům vztahuje.
Hlavní činnosti:
- správa / tvorba projektových webů, projektových sociálních sítí
- organizace menších projektových eventů, spolupráce s oddělením marketingu u větších
- příprava projektových aktualit na webu
- příprava diseminačních projektových letáků a brožur.
V případě dotazů týkajících se propagace či publicity projektů se obraťte na Hanu Brinkeovou.
Hotové diseminační letáky a brožury k projektům najdete v Dokumentech ke stažení.